Προκήρυξη πλήρωσης μίας (1) θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών

Προκήρυξη πλήρωσης μίας (1) θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (25-7-2024)

Ενημέρωση Πολιτών Προκηρύξεις θέσεων

Προκήρυξη πλήρωσης μίας (1) θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (25-7-2024), κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84-86 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν.3528/2007), όπως ισχύουν.

Κ Ο Ι Ν Η Α Π Ο Φ Α Σ Η

 

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε :

Ι. ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΗ ΘΕΣΗ

Προκηρύσσουμε την κάτωθι θέση ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (άρθρο 2 του ΠΔ 11/2005, Α’ 9, όπως ισχύει):

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΙΙ. ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ

Η Γενική Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών είναι αρμόδια για την προώθηση των διαδικασιών εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του Ιδρύματος μέσα στο πλαίσιο των στόχων και των αποφάσεων των οργάνων διοίκησής του, τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων και τον συντονισμό της λειτουργίας των Διευθύνσεων: (α) Διοικητικού, (β) Οικονομικής Διαχείρισης, (γ) Ακαδημαϊκών Θεμάτων, (δ) Δικτύων και Μηχανοργάνωσης και (ε) Αυτοτελούς Γραφείου Πρυτανικών Αρχών και Δημοσίων Σχέσεων.

Τα καθήκοντα του προϊσταμένου της προκηρυσσόμενης θέσης ευθύνης είναι τα ακόλουθα:

1. Έχει την ευθύνη της διοίκησης της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, τον συντονισμό, την παρακολούθηση και την επίβλεψη της λειτουργίας των Διευθύνσεων και λοιπών οργανικών μονάδων που υπάγονται απευθείας στη Γενική Διεύθυνση της ΑΣΚΤ και είναι ο ΠΟΥ της ΑΣΚΤ.

2. Παρέχει εμπεριστατωμένες εισηγήσεις στη Διοίκηση του Ιδρύματος, μετά από ανάλυση δεδομένων και αξιολόγηση κινδύνων και διαμορφώνει εναλλακτικές επιλογές, βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος λειτουργίας του φορέα.

3. Παρακολουθεί συστηματικά τις εξελίξεις στον τομέα ευθύνης του/της, καθώς και τα προγράμματα και τις πολιτικές του Ιδρύματος και εισηγείται σχετικά στα Όργανα Διοίκησης του Ιδρύματος, με δική του/της πρωτοβουλία ή όταν κληθεί σχετικά.

4. Μεριμνά για την ευθυγράμμιση του στρατηγικού ρόλου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών με την αποστολή της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών σε συνεργασία με τις Πρυτανικές Αρχές και τον Εκτελεστικό Διευθυντή.

5. Έχει την ευθύνη για τον καθορισμό στοχοθεσίας, δεικτών και σχεδίων δράσης για κάθε Διεύθυνση και οργανική μονάδα που υπάγεται απευθείας στη Γενική Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και την παρακολούθηση της υλοποίησης του προγράμματος στοχοθεσίας, σύμφωνα με τις αποφάσεις των αρμοδίων πανεπιστημιακών οργάνων.

6. Εγκρίνει τα περιγράμματα θέσεων εργασίας των υποκείμενων οργανικών μονάδων.

7. Συντονίζει, καθοδηγεί, παρακολουθεί, επιβλέπει την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων των Διευθύνσεων που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, αξιολογεί την απόδοσή τους και παρεμβαίνει με διορθωτικές παρεμβάσεις, όπου απαιτείται.

8. Διαχειρίζεται και αξιοποιεί το προσωπικό σύμφωνα και με τα προσόντα του και την εμπειρία του, ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα και οι θεσπισμένοι στόχοι .

9. Εισηγείται για τη συνεχή βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των οργανικών μονάδων με την υποβολή προτάσεων οργανωτικού και επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.

10. Αξιολογεί την επάρκεια και την αποτελεσματικότητα και μεριμνά για την κατάλληλη οργάνωση των πόρων των υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών (ανθρώπινο δυναμικό, τεχνικά μέσα, υποδομές, εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας κλπ), ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στην αποτελεσματική και αποδοτική υλοποίηση των δραστηριοτήτων τους και των αντίστοιχων προγραμμάτων δράσης τους.

11. Διασφαλίζει τη συνεργασία μεταξύ της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των λοιπών φορέων της Δημόσιας Διοίκησης.

12. Διασφαλίζει την οριζόντια συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των λοιπών υπηρεσιών του Ιδρύματος.

13. Εκπροσωπεί τη Γενική Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, όπου απαιτείται.

14. Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη διαχείριση κρίσεων.

15. Αξιολογεί το προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

16. Μεριμνά για την παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης και επιμόρφωσης από το προσωπικό των υποκείμενων οργανικών μονάδων.

17. Υπογράφει έγγραφα, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία.

18. Συντάσσει ετήσια έκθεση απολογισμού δραστηριοτήτων, η οποία υποβάλλεται στον Πρύτανη και τον αρμόδιο για το προσωπικό του Ιδρύματος, Αντιπρύτανη.

19. Ασκεί επιπρόσθετα καθήκοντα, που ανατίθενται από τα αρμόδια όργανα του Ιδρύματος, ή απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία ή και σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις που διατηρούνται σε ισχύ.

 

 

Συνημμένα:

Προκήρυξη πλήρωσης μίας (1) θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών  (25-7-2024), (με ΑΔΑ: 9ΔΙΡ46ΝΚΠΔ-Δ60)

Για την Π.Δ.Μ.

Προκήρυξη πλήρωσης μίας (1) θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (25-7-2024)